İşa namazının vaxtı

Mufti: Şeyx Abdullah ibn Cibrin

Sual:

İşa namazının vaxtı nə zaman bitir?

Cavab:

İşa namazının vaxtı uzundur, ixtiyari vaxtı gecənin üçdə birinə qədər, zəruri vaxtı isə gecənin axırına qədərdir. Əgər imkan varsa vaxtını gecənin üçdə birinə qədər saxlamaq daha əfzəldir, çünki peyğəmbər – salləllahu aleyhi va səlləm – onların toplandığını gördükdə namazı tez qılardı, onların gecikdiyini gördükdə namazı gecikdirərdi. Buna əsasən əgər çöllükdə olsanız, sayınız az olsa və namazı gecikdirməkdə heç bir çətinlik yoxsa, namazı gecənin üçdə birinə ya da yarısına qədər saxlamaq daha əfzəldir. Eynilə evindəki qadın və ya xəstə kimi tək namaz qılanlar namazı gecənin üçdə birinə qədər gecikdirə bilərlər. Axşamın işıqlığı batdıqdan sonra da tez qıla bilərlər və bu, əyalətlərdə və şəhərlərdə insanlara rahatlıq olması üçün namazın qılındığı vaxtdır.

Mənbə:

http://ibn-jebreen.com/ftawa.php?view=vmasal&subid=548&parent=786

 

 

Çox Oxunan Fətvalar

  • 29 Dec , 2010 / Uşaq tərbiyəsi

    Mufti: Şeyx Abdullah bin Abdil-Aziz bin Aqil

    Sual:

    Belə bir hədis eşitmişik ki, əgər qadının birinci uşağı qız uşağı olarsa həmin qadın əri üçün bərəkətli qadındır, hədis səhihdirmi? Kim rəvayət edib?

  • 19 Dec , 2009 / Namaz

    Mufti: Şeyx Abdullah ibn Cibrin

    Sual:

    İşa namazının vaxtı nə zaman bitir?

  • 23 Dec , 2009 / Namaz

    Mufti: Şeyx Abdul-Aziz bin Baz

    Sual:

    Sizdən eşitdik ki, əgər it, eşşək və qadın namaz qılanın qarşısından keçərsə namazı batil edir. Bunların qarşıdan keçməsi üçün məsafə nə qədər olmalıdır? Həmin qadın məhrəmlərdən olsa belə namaz batil olurmu?

  • 16 Sep , 2013 / Qadınlarla bağlı

    Mufti: Şeyx Abdur-Rahmən bin Nasir əs-Si’di

    Sual: (Şeyx Abdur-Rahmən əl-Məquşi[1] soruşur:) Zikr ediblər ki, əgər ona (yəni qadına) şəhvət ilə toxunarsa və ya övrətinə baxarsa və ya insanların hüzurunda öpərsə mehri vermək boynunda qərar tapır. Bu əsaslıdır ya yox?

  • 21 Aug , 2010 / Oruc

    Mufti: Şeyx Abdullah bin Abdil-Aziz bin Aqil

    Sual:

    Mənim bir yoldaşım var, oruc tutarkən tüpürcəyini yığır və tüpürcəyini ağzında topladığı halda bizimlə danışır, bir müddət sonra tüpürcəyini udur və başqasını ağzında yığır və bu şəkildə davam edir. Biz onu bundan çəkindirdik və ona dedik ki, bu sənin orucunu pozur. Lakin sözümüzü qəbul etmədi. Sizdən onun bu əməlinin hökmü barədə bizi məlumatlandırmanızı xahiş edirik; bu, caizdir yoxsa yox? Bununla orucu pozulur?